- El. laiškų priėmimas
- Užsakymų valdymas
- Sąskaitų išrašymas
- Dokumentų administravimas
- Remonto centrų
komunikacija
-
Visi gauti el.laiškai tampa užduotimis
Priimkite visus įmonės gaunamus el.laiškus į Beedo sistemą. Kiekvienas gautas laiškas automatiškai taps užduotimi. Tai leis užtikrinti, jog nei vienas užklausimas, svarbus dokumentas, sąskaita bei kita informacija nebūtų praleista.
Kodėl su Beedo efektyviau?
- Nepraleiskite užklausimų bei užsakymų.
Stebėkite per kiek laiko ir ar atsakyta į el. laišką.
- Užduotys priskiriamos atsakingiems darbuotojams.
Gauti laiškai-užduotys vienu mygtuko paspaudimu deleguojami kolegoms.
- Priskirkite prioritetus ir atsakymo greitį.
Automatiškai nustatomas laiško prioritetas pagal kliento svarbą.
- Bendravimo istorija.
Kaupkite visą susirašinėjimo, pokalbių istoriją prie kliento.
- Informacija vienoje vietoje.
Visi užklausimai el.paštu ar telefonu pavirsta užduotimis ir saugomi Beedo.
- Aiški komunikacijos trukmė.
Matuoti skambučių skaičių ir jiems sunaudotą laiką.
- Nepraleiskite užklausimų bei užsakymų.
-
Atlikite užsakymus nustatytu laiku
Beedo leidžia užtikrinti kokybišką ir greitą užsakymų įvykdymo procesą. Visi gauti užsakymai tampa užduotimis, kurios keliauja jūsų nustatytais etapais. Patogi apžvalga viename lange parodo visus turimus užsakymus, jų būsenas bei atlikimo datą.
Su Beedo galėsite:
- Susikurti užsakymų priėmimo - perdavimo - atlikimo procesą.
Užsakymo šablonai padės kiekvieną užsakymą įgyvendinti kokybiškai.
- Užtikrinti, kad užsakymai būtų įvykdyti per nustatytą laiką.
Aiškus užduočių paskirtymas leidžia lengvai koordinuoti darbų atlikimo laiką.
- Apžvalgoje matyti visus užsakymus bei jų būsenas.
Žinosite, kiek šiuo metu turite užsakymų, ir galėsite koncentruotis ties svarbiausiais.
- Priskirti asmenis, atsakingus už kiekvieną užsakymo etapą.
Keičiant užsakymo būseną, etapą - užduotis automatiškai atsiras atsakingo asmens darbo kalendoriuje.
- Nuolatos gerinti užsakymų atlikimo kokybę bei greitį.
Stebėdami užsakymų atlikimo eigą bei trukmę galėsite rasti kritines vietas ir gerinti procesą.
- Susikurti užsakymų priėmimo - perdavimo - atlikimo procesą.
-
Patogus ir greitas sąskaitų išrašymas bei suvedimas
Sąskaitų išrašymo ir suvedimo modulis yra integruotas į Beedo. Sąskaitos išrašymas užtrunka vos porą minučių, tad darbuotojai išrašydami sąskaitas patys taupo buhalterijos darbo laiką.
Kodėl su Beedo patogiau?
- Faktūras išsirašo vadybininkai - greitai ir pigiai.
- Faktūros išrašomos iš ten, kur patogu, ir gaunamos centralizuotai buhalterijoje
- Pirkimų faktūras susiveda sekretorė - pigiau, nes mažiau darbo buhalteriui.
- Nereikia daryti faktūrų perdavimo - priėmimo, viskas vyksta elektroniniu būdu.
-
Lengvas dokumentų administravimas
Naudodamiesi Beedo lengvai galėsite administruoti visus įmonės kuriamas ar gaunamus dokumentus.
Dokumentai bus saugomi vienoje vietoje, tad sutaupysite laiko jų paieškoms, perdavimui ar apdorojimui.
Kodėl su Beedo patogiau?
- Patogu suderinti dokumentą tarp kelių skyrių - matomos visos dokumento versijos.
- Lengva susieti dokumentus su projektais ir užduotimis bei klientais.
- Paprasta ir greita dokumentų paieška.
- Konfidencialu: galime dokumentus saugoti jūsų serveriuose.
Susikurkite dokumentų valdymo procesą:
- Dokumentų registravimas.
Registruokite visus organizacijos gaunamus, siunčiamus bei vidaus dokumentus - popierinius dokumentus bei skaitmenines dokumentų kopijas.
- Dokumentų klasifikavimas.
Klasifikuokite dokumentus pagal: registrus, bylas, temas, projektus ar kitus pasirinktus klasifikatorius.
- Dokumentų kategorizavimas.
Kategorizuokite dokumentus kategorijų medyje taip užtikrindami aiškią dokumentų saugojimo tvarką.
- Dokumentų rengimas.
Rinkite ir talpinkite visą dokumento parengimui reikalingą informaciją vienoje vietoje. Naudokite šablonus, jeigu ruošiate standartinį dokumentą. Pasinaudokite automatizuotais delegavimo bei susiejimo procesais.
- Dokumentų susiejimas.
Susiekite dokumentus pagal konkretų klientą ar jo įmonę, projektą ar kategoriją, kad panašius ar tarpusavyje susijusius dokumentus patogiai matytumėte vienoje vietoje.
- Dokumentų delegavimas.
Deleguokite dokumentus ar su dokumento apdorojimu susijusias užduotis atsakingiems asmenims.
Daugiau informacijos apie dokumentų valdymą galite rasti čia.
-
Optimizuoti remonto centrų procesai
Beedo palengvina remonto darbu užsakymų priėmimą ir atlikimą.
Susikurkite remonto darbų eigos procesą ir užtikrinti greitą ir kokybišką darbo atlikimą.
Kodėl su Beedo patogiau?
- Remonto darbų priėmimas ir priskyrimas atsakingam asmeniui.
- Garantinio remonto virtualus lapas.
- Patogi garantinių užsakymų apžvalga.
- Klientų informavimas SMS žinute.
Remontų centrų darbo procesas su Beedo:
- Remonto užsakymų atlikimo šablonai.
Susikurkite remonto darbų šabloną ir priskirkite užduotis atsakingiems asmenims.
- Stebėkite remonto darbų eigą.
Viename lange matykite visus remonto darbų užsakymus, jų būsenas, atlikimo datą bei darbų trukmę.
- Bendradarbiaukite su trečiomis šalimis.
Beedo leidžia priskirti užduotis ne tik įmonės darbuotojams.
- Žinokite tikruosius remonto darbų laiko kaštus.
Beedo leidžia matuoti atliekamų darbų trukmę. Žinodami, kiek užtrunka konkretus darbas, galėsite ieškoti būdų, kaip ji pagreitinti.
- Informuokite klientus SMS žinute.
Greitai išsiųskite SMS žinutę klientui su informacija apie remonto būseną.